2012. november 22., csütörtök

Visszaállt a régi rend, újra a farmon voltunk

Legalábbis a farmra mentünk reggel azzal, hogy sövényt fektetünk. Aztán kiderült, hogy csak megnyirbáljuk egy kicsit, szó sincs fektetésről. Aztán meg azt mondták Lacinak és nekem, hogy fogjuk a pickup-ot, pakoljuk meg tűzifával  és vigyük át a tűzrakóhelyhez. Úgyhogy a többiek mentek sövénykerítést nyiszitolni, mi meg pakolásztuk a tüzelnivalót. Szerintem mi jártunk jobban, ha figyelembe vesszük a viharos erejű szelet és azt, hogy a sövény a domb tetején volt. Kétszer fordultunk, jó szutykosak lettünk, de legalább 2/3-ig teleraktuk a fatárolót ebédig.

Ebéd együtt a ROC-osokkal. Már hiányoztak! :-) Jó volt elbeszélgetni velük kicsit. Utána meg elmentünk egy másik sövénykerítéshez, és A pontból B-be pakoltuk a kivágott ágakat. Ha kitalálják két hét múlva, hogy tegyük át C-be, akkor kicsit mérges leszek. ;-) Azért jó élmény volt végigsétálni az erdőfolton, miközben a szellőcske olyan mértékben hajlítgatta a fákat, amilyet én talán még soha nem láttam. Tegnap az úton láttam hasonlót a Dart folyó völgyében Dartmoor felé menet. A szép hosszú fenyőfáknak csak a felső egyharmada ért fel a magasabban levő útig a völgyből, és azok hajladoztak úgy a szélben, hogy azt hittem, rögvest kidőlnek.

Estére a nemkicsi szél meghozta az esőt is. Míg bent voltunk a boltban bevásárolni, leszakadt az ég, azóta is esik.

Ennyi volt a mese mára, zárul Ági mókatára... Nem történt igazából más ma. Jahj, de! Lilla főzött megint receptből. Érdekes lett. Brokkolis-cukorborsós-sajtos tésztaféle. Ami miatt pikáns volt, az a citrom. Érdekes volt nagyon! Kicsit megfűszereztem fokhagymás sóval, na az még jobban kidobta ezt a savanykás ízt. Jómagam sosem álltam volna neki ilyen kajának, de ezentúl bátrabb leszek asszem. Jók voltak ezek az ízek. 

Elköszönök, megyünk aludni, holnap megint korán kelünk. Elkísérem Lillát Londonba!! Még jó, hogy pont a múlt héten fogadtam meg, hogy vissza fogok jönni ugyan Angliába valamikor, de én leszek az, aki sosem megy el Londonba. Asszem a fogadkozásokat ennél fontosabb dolgokra kell hagyni ezentúl. :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése