2012. december 13., csütörtök

12.12.12.

Mindenki nagyon odavan ettől a dátumtól! Vajon mit jelenthet a nagy univerzum kiskönyvében, hogy SÁ. 2012. december 12-én 12 óra 12 perckor épp borospoharakat polírozott?! Bár lehet, hogy a 12. másodpercben épp fényképet csináltam a környezetemről... :-)) Amit persze nem rakok fel ide, mert annyira azért mégiscsak lusta vagyok. :-) Legyen elég annyi, hogy az ablakon keresztül lefényképeztem a Dart folyót.

A délelőtt a készülődés jegyében telt, a csütörtöki ebédre készítettük elő a kaja-alapanyagot, én személy szerint krumplit pucoltam. Ezután terítettünk a könyvtár szobában. Nem tudom, hogy előttem miért nem jutott senkinek sem eszébe, hogy bekapcsolja az ott levő hifi-t, de én megtettem. Hogy-hogynem, karácsonyi cd volt a lejátszóban. Mekkora véletlen! :-) Zengett az egész ház a kriszmesz-szongoktól. 

Mikor készen voltunk, nekiálltunk az esti programra alapanyagul szolgáló poharak fényesítésének. Elvoltunk egy darabig... :-pp Aztán fényképezés, vattaszpesölmóment, aztán mentünk kajálni. Jómagam a tegnapra összerántott levest ettem. Csináltam egy valagra valót. Sosem fog elfogyni. Pláne, hogy másnak nem is kell... :-)p Na mindegy, ha megunom, kiöntöm a maradékot. Délután próbáltam befejezni a nesönel diploma anyagát. Persze nem sikerült. Most - így hajnali fél kettőkor - az esélytelenek nyugalmával írom a blogot, ahelyett, hogy azt csinálnám. :-ppp Lesz, ami lesz. Már nem érdekel. Persze be fogom fejezi, persze ma sem alszom majd eleget, de ez van... Már csak 6 nap. Kihasználjuk, amit lehet!

Mike végre megjött, bementünk érte Totnesbe. Pukkanós girlandokkal fogadtuk, meg a kedvenc chips-eivel, meg néhány üveg szájderrel. :-) Aztán siettünk vissza a birtokra, mivel este nagyszabású karácsonyi éneklésen vettünk részt. Számomra ismeretlen angol karácsonyi dalokat énekeltünk jópáran együtt. Jó volt! Pláne, mikor Mike elkezdte cifrázni mellettem, és egy oktávval magasabban vagy mélyebben énekelte az énekeket. :-D Nemnormális! Aztán jóbarátságot kötöttünk a forraltbort osztogató  bácsival, ahogy kell. ;-))p A buli végeztével a konyhában folytattuk.

Nem is ragoznám tovább... Elküldöm Christine-nek az anyagot, és alszom egyet. Jóéjt!!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése