2012. december 15., szombat

Az utolsó péntek

Lassan mondom, hogy mindenki megértse: M A  E S T E  A Z  Á L L A T O K N A K  É N E K E L T Ü N K! Igen kérlek, jól értetted, az állatoknak énekeltünk.

Egyébként nem volt rossz. :-) Szegény tehenek először nem értették, mi ez a nagy felfordulás, aztán szép lassan megszokták a tömeget, és lefeküdtek kérődzni. (Nah ez is egy jó szó, így kell írni?!) Utána ment a kis csapat - itt vagy 50 embert kell elképzelni - szépen sorba a lovakhoz, majd a birkákhoz, tyúkokhoz, de a nyulak és tengeri malacok se maradtak ki. Mókás volt. :-)

A napunk ennek a jegyében telt el. 10-re mentünk a farmra. Akarom mondani, 10-re kellett volna a farmra mennünk, de mivel csak annyit mondtak, hogy este állatoknak éneklés, meg díszíteni kell még, nem vettük túl komolyan a kezdést. Hogy emiatt-e vagy csak a jól megszokott egyenjogúság élharcosa oldalát mutatta ma Jack ismét, nem tudom, mindenesetre elküldött minket, mindenkit, még a barátnőjét is, blokktéglákat pakolászni. A jóöreg "tegyétek át A-ból B-be a cuccot" játékot játszottuk. Élveztük nagyon! :-|

Ekkor hangzott el az alábbi nagysikerű párbeszéd is Lilla és köztem:
Lilla: - Ez a Rusty nagyon rilex!
Ági: - Aha, csilben van.

Előre is elnézést kérek mindenkitől, aki nemtetszéssel fogadja majd az ehhez hasonló kevert nyelvezetet odahaza, ha esetleg elfeledkeznék magamról, de itt egyelőre poén. :-) Egyébként Rusty az egyik ló a farmon. A bicepszerősítés után ebédszünet, majd egy kis lampionkészítés következett. A félretett befőttes és lekvárosüvegekre erősítettünk drótot fogantyú gyanánt, aztán az üvegekre színes papírdarabkákat ragasztgattunk. Na ez utóbbit én nem voltam hajlandó csinálni, mivel egész héten mást sem csináltam, mint vakartam az üvegekről le a papírokat. Most meg ragasszam vissza rá?! Naneeeeem!! Bóklásztam egy kicsit, hogy találjak valami más elfoglaltságot. Egy darabig Laci keze alá segédkeztem, aki a fáklyákat töltögette fel paraffinnal, de mivel nemigazán kétszemélyes elfoglaltság volt, mentem tovább, aztán az istállóban találtam még egy kis díszíteni-valót. Azzal jól elvoltam. Egyébként szépre megcsinálták az egész farmot, meg jó buli is volt. Mondjuk én nagyjából az egészről lemaradtam, mivel a nagy fehér főnök a kezembe nyomta a pórázra kötött kutyáját, hogy vigyázzak rá. Azt már ne kérdezze senki, hogy a kocsiba miért nem lehetett betenni, ha már az egész napot egyébként ott töltötte. Holly persze - vacsoraidő lévén - ott toporzékolt. Először csak azt hittük, unatkozik, de aztán véletlenül kibújt a nyakörvből, és az első útja a grillhez vezetett anélkül, hogy a gazdájánál egy pillanatra is megállt volna. Vettem egy hamburgert és megfeleztem vele. :-) Ezután már csak a megszokott légysziadjálkajátmertéhezem tekintettel nézett mindenkire, amúgy csilben volt. ;-))

Jah, egyébként megjött az igazi itteni tél. Enyhült az idő, cserébe szakadt egész délelőtt az eső. Szerencsére a rendezvényt nem mosta el, most már szép csillagos az ég, holnap tuti fagyni fog megint! Viszont bent leszünk és takarítjuk a jó meleg házat így elutazás előtt. Már csak 4 nap fateeeer!!!!! :-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése