2012. december 12., szerda

Mááához egy hééétre már neeem leszek itt...

A keddi nap egy jó hírrel és egy rosszal kezdődött. A jó, hogy nem kellett nádat vágnunk. A rossz, hogy ezért nem:


Ebbe a fűbe azért már nem szívesen feküdnék bele! :-) Szóval megérkezett ide is a tél, bár nem hiszem, hogy ez a fagyozás itt olyan szokványos lenne. Eső még egy csepp se esett. A programváltozásnak köszönhetően elhatároztuk, hogy ráfekszünk, amire rá kell, és befejezzük a madárfelméréseket, úgyhogy elindultam a farmra egy kis adatgyűjtésre. Gumicsizmát húztam, de felesleges volt. Szarrá volt minden fagyva.


Ez a tájkép most már megvan szinte minden időjárási körülmények között. Már csak a havas hiányzik, de arra szerintem nincs esélyünk.


Elvoltam a felmérésekkel egész ebédidőig. Közben megörökítettem a kedvenc fámat, hátha nem látom többet. Több arcát is mutatta egy félórácskán belül. :-)



Este bevásárlás, karácsonyi vásár, majd kocsmázás. Nem maradtunk sokáig és Mike is csak másnapra jelentkezett be, úgyhogy elhúztunk haza.
Tettünk-vettük a konyhában, miközben a Nincs kettő négy nélkül című nagysikerű filmről diskuráltunk. Ekkor elkövettem azt a hibát, hogy rákerestem a neten, és megtaláltam a teljes filmet. Elindítottam. Aztán elkezdtük nézni... 11-kor... Ügyes! Hulla fáradtan kerültem ágyba ismét. :-pp




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése