2012. december 13., csütörtök

Az utolsó csütörtök

Nem kis erőfeszítésembe telt reggel felkelni. Mikor éjjel el akartam volna küldeni a késznek minősített anyagot Christine-nek, de vagy 20 mega volt, mert elfelejtettem a beszúrt képeket lekicsinyíteni, hát leginkább ordítani lett volna kedvem. Megnéztem volna Lilla fejét, ha elveszítettem volna a magamét! :-) Mondjuk nem voltam messze tőle. :-pp

A lényeg, hogy kész van, ezen is túl vagyunk, meg lettünk dicsérve. Bár mindig csak dicsérnek. Egy darabig lehet, hogy motiváló, ha az embernek folyamatosan csak elismerést osztanak, de egy idő után azért elgondolkozol, hogy vajon mennyire gondolják komolyan. Most már a ló másik oldalának tűnik a dolog, nekem legalábbis, de azért sose legyen ennél nagyobb bajunk! ;-))

Délben a Sharpham Házban fogadtuk a ROC-os srácokat, majd felszolgáltuk nekik a jólmegérdemelt évzáró kajájukat. Ha kicsit előbbre gondolkodunk, tuti eszünk valamit előtte. Nem volt semmi vagy 60 embert kiszolgálni mindenféle finoman illatozó kajával, ebédidőben, egy csöppke reggelivel a gyomrunkban. :-S A desszert előtt a nagy fehér főnök megkegyelmezett nekünk, és ettünk mi is egy-egy adagot a némi párolt zöldséggel megszínezett pulyka-virslicske-töltelékecske-krumplicska-szószocskával leöntve kombóból, aztán ment tovább a rohangálás. Miután elmentek, a rendrakásban is segédkeztünk persze. Karácsonyi cédére porszívózni... na aaaz az igazi adventi fíííling! :-)

Estére elmentünk Exeterbe a katedrálisba, ahol a filharmonikusok kórusa adott karácsonyi koncertet. Nem semmi élmény volt és az épületet is meg tudtam nézni belülről! Így azért kicsit jobb volt az ár-érték arány, 3 fonttal volt több a belépő, mint az alap, amit egyébként elkérnek. A legjobban megint az angol humor tetszett. Otthon tuti nem mernének egy ismert karácsonyi énekbe rock-elemeket beletenni egy komolyzenei előadáson. Templomban. Az utolsó szám a "We Wish You A Merry Christmas" volt persze, annyi kiegészítéssel, hogy a versszak végét megtoldották egy cha-cha-chával. :-DD

Jó napot zártunk ezzel az utolsó csütörtökkel ismét. Várom a folytatást! Rohan az idő nagyon...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése