2012. szeptember 26., szerda

Gyűlik, gyűlik...


Ma ismét kettévált a csapat. Lilla és Laci az ECOMIND-osoknak segítettek, míg Dávid és jómagam Mike-kal mentünk az egy évvel ezelőtt a mogyorós pele felméréshez kihelyezett tube-okat (magyarul cső, de ha azt írom, senki nem arra gondol, amire kellene, bár így sem valószínű :-p) összeszedni. Ha találtunk volna pelére utaló jelet, most egy pub-ban ülnénk és söröznénk, ugyanis ezt az ígéretet kaptunk a Mestertől, de mivel itt ülök a gép előtt, sejteni lehet, hogy nem volt semmi. 

Az eső viszont esett. Amit Mike előre megjósolt. Bár odafelé még csak mosolygósan mondta, hogy ha a tehenek lefekszenek a földre, eső lesz. Az egész csorda fekve kérődzött a folyóparti legelőn. Ahol egyébként állítólag tegnap született két kis borjú, de ma egyiket sem láttuk. Vagy behajtották őket, vagy nagyon beolvadtak a környezetbe. 

1 óra körül végeztünk valamikor, úgyhogy a zuhogó esőben, hátunkon a kis, műanyag, egyébként hasáb formájú, belül üreges, kb. 20 cm hosszú csöveket tartalmazó batyuval visszaindultunk a szállásunkra ebédelni. Az esőkabátom kezdi megadni magát, a legalsó gombját valahol, valamikor sikerült leszakítanom, úgyhogy a szeles angliai esőzésben általában térdtől lefelé teljesen, deréktól lefelé elszórtan vizes vagyok. Általában ez csak akkor gáz, ha reggel megkérdezem Mike-ot, hogy milyen területre megyünk, kell-e gumicsizma, vagy elég a bakancs. Ilyenkor mindig azt válaszolja, hogy elég a bakancs, és ilyenkor mindig csurom vizes leszek (esőtől függetlenül). Neki ma szétment a bakancsa, lehet, nem őt kellene kérdezgetnem. :-) A rettentő megpróbáltatásokra tekintettel, ebéd gyanánt magamba toltam két napra elegendő szénhidrátmennyiséget a komfortérzetem helyreállítása érdekében. Ekkorra már Lilla és Laci is visszaérkezett. Dávid pedig volt olyan kedves és magára vállalta a délutáni programot (a hüllőfelméréshez kihelyezett fekete cuccok alá kellett benézegetni), úgyhogy végre le tudtam ülni a gép elé. Nekiálltam elkészíteni a hétfői kiselőadásomat. Most rajtam a sor. Meg a Gyöngybagolyvédelmi Alapítványnak elküldendő heti beszámoló megírása is az én reszortom a héten, úgyhogy kicsit szűkszavú leszek, sok lesz ez így egyszerre. :-p

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése