2012. szeptember 4., kedd

Pakolni tudni kell!

A bőröndöt variálás nélkül bepakoltam kapásból 21,1 kilósra. Nagyon profi vagyok, mivel 20 kiló a max, így "csak" annyit kellett tenni, hogy a bepakolt vörösbort kivettem belőle, és míg becsekkoltunk, szépen megittuk négyen. Jól indult a nap. :-) A rendőrök először kicsit furán néztek, de aztán belenyugodtak a látványba:



:-)

A gyutifríben meg vodkakóstolót osztogattak. Ilyen máshol mééénincs??? :-)

Kicsit zsúfolt buszról átszálltunk a zsúfolt gépre, rövid gurulás után a pilóta rálépett a gázra, aztán már repültünk is. Új élmény volt, jó volt, nézelődtem. A leszállásnál kicsit durva volt a "letolomazorrátésközbenkanyarodomis" manőver, de élveztem. :-)

Reptérnél kis csomagelkeveredés, aztán taxival két órás utazás. Kidőltünk mind a négyen, de a végén gyorsan magunkhoz is tértünk, mikor a taxisnő úgy tekert a beláthatatlan 1,5 sávos úton, mintha az egyirányú lenne. Végül egy hosszú nap végén megérkeztünk ide (Sharpham), és itt be is fejezem, mert a finom vacsora után már csak ennyire telik. Beszéljenek magukért a képek...














És még a nap is kisütött lefelé menet néhány percre, aranyba öltöztetve a túlparton lévő dombokat! Szép nap volt!

2 megjegyzés:

  1. Szia Ági!
    Fantasztikus helyen vagy! Nincsenek ott véletlenül rekultiválandó lerakók? :)

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy az a nagy domb ott a túloldalon az volt valamikor...

    VálaszTörlés