2012. szeptember 25., kedd

Kenuzás, ördöglakat és hideg víz

Ma a Dart folyó egyik mellékágához mentünk kenuzni egy fiatal csoport társaságában. Először esett az eső,  de aztán kisütött a nap, úgyhogy nem lett elcseszve a napunk. Leeveztünk a főágig, ott kis sütögetés és ökörködés után visszaeveztünk, jó móka volt nagyon, nagyon szép környezetben. Lássuk, észhez tért-e a kártyaolvasóm...

...ééééés igeeen. Az újraindítás csodákra képes. 





A túravezető egy jó kis játékot tartogatott a "buli" végére. Két emberből egy ördöglakatot hozott össze. Akit érdekel, annak majd otthon megmutatom! ;-)) Pár kép azért van, de a megoldást nem áruljuk el.




Hazafelé a szomszéd faluban kiugrottam a buszból mondván, majd elsétálok a birtokra, míg a fiatalokat visszaviszik Totnesbe. Ahogy kiszálltam, megállt egy Land Rover mellettem. Útbaigazítást kért a sofőr, hogy merre van a Sharpham Outdoors. Háááhh, oda megyek - pattanj be. Tíz perc múlva már azon gondolkodtam a konyhában ülve, hogy az angol naplómat írjam, vagy menjek le a folyóhoz. Sütött a nap, nyilván lementem a folyóhoz. Sütött a nap nyilván kedvet kaptam a vízhez a sok evezéstől. Sütött a nap, nyilván eszembe jutott, hogy miért vettem én fel a fürdőruhámat, ha tökszáraz még mindig... A végeredményt már tudja, aki ismer. :-)  Nyakig belemerültem a folyóba KÉTSZER. Úszni már nem mertem, mert olyan kiba hideg volt a víz, hogy összerántotta minden izmomat. Pasiknak nem ajánlott a merítkezés, különösen, ha partnerrel jönnek... 

Ezután előrelátó Ági előkapta a száraz alsóneműket, és gyorsan lecserélte a fürdőrucit (pont jókor, mert befutott a napi rendszeres turistahajó, lett volna nagy látványosság, ha fél perccel korábban jönnek), majd belebújt a meleg ruhadarabjaiba, fejére tette a pulcsija kapucniját, úgyhogy nyugi mama, nem fogok megfázni. ;-)

A nap végére pedig a jó hír: válaszolt a néni a farmról, szívesen látnak minket, receptet is kapunk. Már csak az időpontot kell leegyeztetni, hogy mikor megyünk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése